Maistinių medžiagų širdies sveikata, 5 maisto produktai širdžiai | Sveikata visiems Maisto sveikai širdies sveikatai

Be to, įrodyta, kad širdies liga sergantiems asmenims yra mažesnis CoQ10 kiekis. Žinoma, neprivalote visiškai atsisakyti saldumynų. Dėl bet kokių sveikatos problemų, susijusių su sunkia veikla, taip pat galima pratinti 30 minučių greito ėjimo per dieną. Chia sėklos ir linų sėmenys Šios sėklos yra gausus augalinių omega-3 riebalų rūgščių šaltinis, pavyzdžiui, alfa-linoleno rūgštis. Tačiau per šiuos metus ženkliai mažėjo ir bendras Lietuvos gyventojų skaičius.

Pavasaris — puikus metas pajudėti ir sustiprinti savo raumenis. Esame įpratę treniruoti bicepsus, tricepsus, pilvo presą ir kitus kūno raumenis, tačiau pamirštame bene svarbiausią raumenį, be poilsio dirbantį mums visą gyvenimą — širdį.

Sveika mityba – sveikos kraujagyslės

Širdies sveikatai labai svarbi ir mityba. BENU vaistininkė Inga Norkienė sako, vaistai ir maisto papildai širdžiai bei kraujotakai — tarp dažniausiai perkamų vaistinių preparatų.

maistinių medžiagų širdies sveikata koks yra geriausias būdas kovoti su hipertenzija

Daugiau nuotraukų 3 Lrytas. Tačiau tausoti širdį pirmiausiai reikėtų, keičiant gyvenimo būdą.

Maisto papildai Širdžiai ir kraujo apytakai | Maisto papildai sveikatai | mul.lt

Sergamumas širdies ligomis nemažėja Širdies ir kraujagyslių ligos jau ilgus metus išlieka dažniausia mirties priežastimi, nepaisant to, kaip daug kalbama apie šių ligų prevenciją. Skaičiai daug ką pasako: metais nuo širdies ligų mirė 22,5 tūkst.

Lietuvos gyventojų ir tai yra kas antra mirties priežastis, skelbia Higienos institutas. Ir tokia statistika nekinta jau kone dešimtmetį. Lietuvoje nuo iki metų mirtingumas maistinių medžiagų širdies sveikata širdies ligų keitėsi labai nežymiai — skaičius tik šiek tiek sumažėjo. Tačiau per šiuos metus ženkliai mažėjo ir bendras Lietuvos gyventojų skaičius.

Tai rodo, kad vis dar nepakankamai rūpinamės mūsų gyvybines funkcijas palaikančiu organu ir neskiriame tiek dėmesio širdies stiprinimui ir ligų prevencijai, kiek reikėtų.

5 patikrinti būdai apsaugoti savo širdį

Didesnę riziką maistinių medžiagų širdies sveikata širdies ligomis turi sėdimą darbą dirbantys žmonės, kurie didžiąją dienos dalį praleidžia dirbdami kompiuteriu ir mažai fiziškai juda. Širdies ligas įprasta laikyti vyresnio amžiaus žmonių sveikatos sutrikimais, tačiau vaistininkė atkreipia dėmesį, kad širdies ligomis vis dažniau suserga jaunesni, o liga juos užklumpa tarsi žaibas iš giedro dangaus — iki tol jie rimtesnių nusiskundimų sveikata neturi.

Tai apima ir tinkamą fizinį aktyvumą, ir subalansuotą mitybą, kurioje būtų širdžiai reikalingų maistinių medžiagų, ir reguliarų rūpinimąsi savo sveikata. Pradžia — žalingų įpročių atsisakymas Specialistė teigia, kad, norint išvengti širdies ligų, reikia visiškai atsisakyti ar vengti kai kurių įpročių. Įprasta manyti, kad rūkymas yra viena pagrindinių plaučių vėžio išsivystymo priežasčių. Tačiau svarbu prisiminti, kad jis taip pat yra viena iš pagrindinių širdies ir kraujagyslių ligų priežasčių.

maistinių medžiagų širdies sveikata sukelia pirminę hipertenziją

Rūkymas pažeidžia kraujagyslių sieneles, mažina deguonies kiekį kraujyje, stimuliuoja adrenalino išsiskyrimą, taip padidindamas arterinį kraujo spaudimą — tai apsunkina širdies darbą.

Rūkantiesiems miokardo infarkto ir insulto rizika yra didesnė. Todėl akivaizdu, kad, siekiant turėti sveiką širdį, rūkymo reikėtų atsisakyti visiškai.

Nuorodos kopijavimas

O mesti šį įprotį gali padėti aktyvesnė fizinė veikla, kuri bus naudinga ir širdies darbui. Širdžiai kaip ir kitiems raumenims reikia fizinio aktyvumo Per mažas fizinis aktyvumas taip pat minimas tarp pagrindinių širdies ir kraujagyslių ligų priežasčių.

maistinių medžiagų širdies sveikata inkstų poveikis hipertenzijai

Be to, jis padeda kontroliuoti svorį ir išvengti antsvorio, turinčio neigiamos įtakos širdies veiklai. Sveikatai, kartu ir širdžiai, ypač palankus plaukiojimas, tad, jeigu turite galimybę, reguliariai lankykitės baseine.

Maisto sveikai širdies sveikatai

Plaukiojant ne tik atsipalaiduosite ir mankštinsite širdies raumenį, bet ir nenualinsite organizmo. Intensyvus sportas ir prakaito liejimas nepavojingas iki 25 metų, o vėliau, organizmui subrendus, reikia išmokti sportuoti, nekenkiant organizmui.

Jeigu mėgstate keliauti, išbandykite žygius pėsčiomis arba važiavimą dviračiu kalnuotomis vietovėmis. Šios veiklos ypač naudingos, kadangi vyksta intervalinės treniruotės — patiriamas kintantis krūvis ir širdies susitraukimų dažnis.

Ne ką mažiau naudinga ir dinaminė fizinė veikla, tokia kaip ėjimas su šiaurietiškomis lazdomis, joga, šokiai ar tiesiog paprastas pasivaikščiojimas gamtoje. Jeigu jūsų fizinė veikla ypač intensyvi, nenutraukite jos iš karto pabaigę pratimą. Bėgikai, bėgdami trumpas distancijas, niekada nesustoja, pasiekę finišą, — po distancijos dar bent keletą minučių ramiai pavaikšto.

Tai daroma, norint išvengti organizme susidarančių laisvųjų radikalų, kurie yra labai reaktyvūs ir atsiranda aktyviai sportuojant. Šie radikalai ateityje gali neigiamai paveikti mūsų organizmą. Pirmiausiai reikėtų atkreipti dėmesį į cholesterolio kiekį kraujyje.

Geriausi širdies sveikatos papildai

Jo padidėjimas signalizuoja apie didesnę širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Cholesterolio kiekio padidėjimas gali baigtis miokardo infarktu, išeminiu insultu ir staigia mirtimi. Jo kiekį kontroliuoti galima, keičiant ar galiu gerti su hipertenzija, t.

Patys reikalingiausi mineralai širdžiai yra magniskalis ir kalcis. Svarbu, jog gautume visų šių medžiagų, nes be magnio nebus įsisavinamas kalis. Todėl patarčiau savo mitybą praturtinti riešutais, slyvomis, džiovintais vaisiais, ypač abrikosais.

Pakoregavę savo mitybą, jausitės žvalesni, turėsite daugiau energijos ir būsite geresnės nuotaikos. Tai ypač aktualu, jeigu patiriate stresą arba esate linkę į depresiją, nes prasta psichologinė būklė taip pat didina širdies ligų riziką.

Širdies ir kraujotakos veiklai

Jeigu jaučiatės nervingi, išgerkite vaistažolių arbatos, pvz. Širdies ligų riziką padės sumažinti ir organizmo stebėjimas Net ir gyvendami sveikai, neapleiskite savo organizmo ir nuolat jį stebėkite. Laiku pastebėję pirmuosius širdies ir kraujagyslių ligų simptomus, užkirsite kelią ligos paūmėjimui. Silpnumas ir galvos skausmas gali pranešti apie kraujospūdžio sumažėjimą, rodantį, kad širdis nebesugeba tinkamai atlikti savo funkcijos.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

Susirūpinkite, jeigu greitai pavargstate nuo veiklos, kuri anksčiau jums nekeldavo sunkumų, pvz. Pajustus šiuos simptomus, rekomenduojama pasikonsultuoti su šeimos gydytoju ar specialistu. Tačiau atminkite: net jeigu šiandien jaučiatės sveiki, apleisti organizmo negalima.

maistinių medžiagų širdies sveikata vainikinių arterijų liga ir hipertenzija

Širdis plaks ilgai, jeigu ja rūpinsitės nuolat.