30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą, Tai gali kiekvienas: kaip nueiti didelius atstumus ir per daug nepavargti

Prostatos forma ir dydis labai primena kaštoną. Nesvarbu, lyja ar sninga, tu turi praeiti savo kilometrus.

Ilgus atstumus galėsite įveikti, jei kasdien didinsite ėjimo laiką.

  1. Kaip gimsta hipertenzija
  2. Susiję straipsniai Koks yra normalus širdies ritmas pulsas ramybės būsenoje?
  3. Aukštas kraujospūdis — pavojinga, bet kontroliuojama liga 30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais.

Labai svarbu vaikščioti nuosekliai, kasdien, kad kūnas pratintųsi prie didėjančios apkrovos. Pradėkite nuo atstumo, kuris jums nesukelia diskomforto, ir palaipsniui jį didinkite. Kodėl reikia vaikščioti tolimus atstumus?

  • Verta žinoti savo ribas Kraujo spaudimo aparate esantis sistolinis viršutinis skaičius rodo kraujagyslių susitraukimą, o diastolinis apatinis širdies darbą.
  • kraujagyslių ligos | ukmergesmedija.lt
  • Padidėjęs kraujo spaudimas – ką kiekvienam svarbu žinoti?
  • Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras - Ligų profilaktika
  • Kaip stiprinti širdies raumenį be vaistų?
  • Hipertenzijos komplikacijos 3 laipsniai
  • Tai gali kiekvienas: kaip nueiti didelius atstumus ir per daug nepavargti - DELFI Gyvenimas

Priežasčių, kodėl reikia daug vaikščioti, yra daug. Pati akivaizdžiausia — tai padės greičiau atsikratyti nereikalingų kilogramų. Vis dėlto yra ir kitų svarbių priežasčių, kodėl rekomenduojama kasdien kuo daugiau vaikščioti.

Akys nemato, bet širdį skauda Kardiologas atsako į skaitytojų klausimus Giedrė Montvilaitė Sustreikavus širdžiai, nukritus arba pakilus kraujo spaudimui dažnai jaučiame nemalonius simptomus. Liūdna statistika liudija — nevertėtų į juos numoti ranka. Higienos instituto Sveikatos informacijos centro duomenimis, širdies ir kraujotakos sistemos ligos šalyje vis dar lemia daugiau nei pusę mirčių. Pernai jos buvo pripažintos mirties priežastimi net 54,6 proc.

Štai keturios svarbiausios iš jų. Tarkime, jūs sveriate 72 kg ir vaikštote pusvalandį per dieną vidutiniu tempu.

Padidėjęs kraujo spaudimas – ką kiekvienam svarbu žinoti?

Taigi, per dieną sudeginsite apie 80 kalorijų. Jei per mėnesį kasdienį ėjimo tempą galite padidinti 5 min. Taigi, per dieną jau sudeginsite kalorijų. Norint numesti pusę kilogramo, reikia sudeginti kalorijų. Jei per dieną sudeginsite 80 kalorijų, pusės kilogramo atsikratysite per 42,75 dienos.

Visos teisės saugomos.

O jei per dieną sudeginsite kalorijų, šis laikas sutrumpės iki apytikriai 21, dienos. Žmonės su amžiumi tampa mažiau judrūs, o mažiau judant silpnėja kojų raumenys. Tai sukuria užburto rato principą — mažėjant kojų raumenų masei, savo ruožtu judėjimo kiekis dar labiau mažėja.

Vaikštant ilgus atstumus kojų raumenų masė auga, nereikia jokių sudėtingų pratimų.

30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą

Be to, vaikščiojimas kojoms yra natūralesnė apkrova nei pasipriešinimo pratimai ar kompleksiniai sporto pratimai ant treniruoklių.

Tai yra širdies ritmas ir kraujospūdis ramybės būsenoje.

Aukštas kraujospūdis – pavojinga, bet kontroliuojama liga

Džiugu tai, kad reguliariai vaikštant galima gana greitai sureguliuoti širdies ritmą ir kraujospūdį — dauguma žmonių pirmuosius rezultatus pajunta jau po savaitės. Vaikštant ilgus atstumus širdies ritmas ramybės būsenoje dar labiau susireguliuoja. Nemažai ilgų distancijų ėjikų džiaugiasi širdies ritmu ir kraujospūdžiu, kuris prilygsta sportininkų rodmenims.

30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą

Aš pati galiu prisipažinti, kad sveika mityba man buvo vienas didžiausių iššūkių. Buvau pratusi visą dieną valgyti greitmaistį. Tačiau kai pradėjau vaikščioti kasdien, mano organizmas ėmė pageidauti sveikesnio maisto.

Po kokių metų reguliaraus kasdienio vaikščiojimo sugebėjau įveikti potraukį greitam maistui ir šlamštmaisčiui. Vaikštant dažniau, vis rečiau norėsis saldumynų, ir vis dažniau — energijos suteikiančio maisto.

Pavyzdžiui, vietoj saldainio norėsis vaisiaus. O sveika mityba yra dar vienas svarbus veiksnys, padedantis reguliuoti svorį.

Padidėjęs kraujo spaudimas – ką kiekvienam svarbu žinoti?

Kaip didinti 30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą nueinamą atstumą Toliau pateikiame sąrašą dešimties žingsnių, kurie padės padidinti kasdien nueinamą atstumą. Visų pirma išbandykite bent porą šių žingsnių. Kuo daugiau žingsnių įgyvendinsite, tuo didesnė tikimybė, kad padidinsite ir kasdien nueinamą atstumą. Jei vaikščiosite kasdien, jūsų kūnui bus lengviau pakelti didėjantį krūvį.

30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą

Kas mėnesį atstumą padidinkite puse kilometro — tai apie 5 min. Tarkime, pirmą mėnesį jūs pradėjote nuo 15 minučių per dieną. Antrą mėnesį jau galite vaikščioti 20 per dieną.

30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą

Šeštą mėnesį jau galėsite vaikščioti 45 minutes. Tai reiškia, kad vos per pusmetį nueinamas atstumas padidės tris kartus, o tuo pačiu sudeginsite triskart daugiau kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Vertėtų rinktis batus su smūgiams atspariu padu, paminkštintu užkulniu ir liežuvėliu. Taip pat jie turėtų būti plačiu priekiu, kad pirštams būtų daug vietos. Vis dėlto nerekomenduojama iškart drastiškai keisti savo mitybos — organizmas gali atmesti naują maistą. Stenkitės prie sveikos mitybos pereiti palaipsniui — kas savaitę vieną nesveiką produktą ar patiekalą pakeiskite sveikesne alternatyva.

Akys nemato, bet širdį skauda... Kardiologas atsako į skaitytojų klausimus

Pavyzdžiui, šokoladą pakeiskite bananu arba skardinę saldaus gazuoto gėrimo pakeiskite puodeliu žalios arbatos.

Taip po truputį valgysite vis sveikesnį maistą. Kuo sveikesnį maistą valgysite, tuo didesnį atstumą galėsite įveikti. O kuo ilgesnį atstumą įveiksite, tuo jūsų organizmas dažniau reikalaus sveiko maisto. Tokiu būdu jūs vis labiau artėsite prie sveiko svorio.

Tačiau jei suskaidysite vaikščiojimą atkarpomis, galėsite kasdien įveikti ne vieną kilometrą. Pavyzdžiui, jei vaikščiosite pusvalandį ryte ir pusvalandį vakare, per dieną nueisite 6,5 km. O jei neturite nė tiek laiko, galite pabandyti vaikščioti per pertraukas darbe.

Pavyzdžiui, prieš įeidami į biurą, apeikite ratu visą pastatą arba kvartalą. Arba pėsčiomis nueikite pietauti. Taip galite prie vaikščiojimo kasdien prisidurti 30—40 min. Nustebsite pamatę, kaip sparčiai prabėga laikas klausantis įtraukiančio turinio. Viena puiki idėja būtų surinkti mėgstamiausius muzikos kūrinius ir susidaryti valandos trukmės grojaraštį.

Taip save motyvuosite kasdien vaikščioti ilgiau. Kita idėja — klausytis audio knygos. Dauguma audio knygų trunka nuo 2 iki 12 valandų. Kasdien perklausykite valandą turinio.

Pradėję reguliariai vaikščioti nustebsite pastebėję, kaip aiškiai mąstote eidami. Jei jūsų profesija reikalauja kūrybinio mąstymo ar problemų sprendimo, vaikštant jums gali kilti daug naujų idėjų.

Naujienų srautas

Net jeigu jūsų profesija nesusijusi su kūryba, vaikštant jums į galvą gali ateiti įdomių 30 dienų širdis sureguliuoja optimalią sveikatą. Man, pavyzdžiui, patinka mesti sau iššūkį — bevaikštant sugalvoti 3 — 5 naujas idėjas. Dažniausiai per 40 minučių vaikščiojimo idėjų man gimsta daug daugiau. Nepamirškite pasiimti užrašų knygelę ir rašiklį, kad nepamirštumėte visų savo genialių idėjų. Jei išeisite pasivaikščioti su šuniu, taip pat, tikėtina, nueisite toliau ir vaikščiosite ilgiau, nes šuo, greičiausiai, turi daugiau energijos už jus.