Cheerios širdies sveikata, Jei Dėl CV Prevencijos Padidėja, Ar Svarbu, Kas Moka?

Jis taip pat žudo bakterijas, sukeliančias opas, gerklės infekcijas, šlapimo takų infekcijas, pneumoniją ir gonorėją. Trys pagrindinės cukraus rūšys: sacharozė, laktozė ir fruktozė. Pasak prekės ženklo, Cheerios nori ne tik praskaidrinti žmonių dienas, bet ir įkvėpti juos naujais ir įdomiais būdais, kuriais jie gali palaikyti savo širdis. Kokosų aliejaus pranašumai Jis veiksmingas ir prižiūrint lūpas. Pridėjus daržovių, tai puikus vitaminų ir mineralų šaltinis. Kruopų košė gali būti pateikta kaip pagrindinis patiekalas arba kaip garnyras ar kruopų įdėta į sriubą.

GymBeam MCT Oil Powder

Getty Images Šis kūrinys buvo atnaujintas m. Lapkričio 13 d.

cheerios širdies sveikata

Pastaraisiais metais grūdai patyrė gaisrą, nes jie yra pasislėpti su kalorijomis ir labai perdirbtais angliavandeniais arba kai kuriais atvejais pelėsiai! Ir dabar, vienas iš populiariausių javų - "Honey Nut Cheerios", susiduria su nauja kontrole dėl savo stebėtinai didelio cukraus kiekio. Neseniai Niujorko laikas Ataskaitoje apžvelgta labiausiai parduodamų Amerikos pusryčių grūdų dalis, siekiant sužinoti, ar ji iš tikrųjų buvo tokia pat sveika, kaip ir pakuotės ant dėžutės.

Tarp kitų teiginių, pateiktų ant dėžutės, grūdai yra įskaičiuoti kaip "širdis sveiką", sakydamas, kad jo tirpių pluoštų kiekis gali padėti sumažinti cholesterolio kiekį.

3-Ingredient Cereal Bars : Season 5, Ep. 13 - Chef Julie Yoon krizių su hipertenzija tipai

Bet grūdai taip pat yra saldus skonio dėl priežasčių. Kaip Laikai Pastebėjęs, greitas žvilgsnis į etiketę rodo, kad trys iš šešių geriausių ingredientų yra saldikliai: cukrus, rudasis cukrus ir medus. SUSIJĘS: 5 greito maisto pusryčiai, kurie iš tikrųjų tinka jums, pasak dietologų Mitybos etiketėje yra kitų ženklių ženklų, kaip "sveiki" Honey Nut Cheerios yra palyginti su kitais populiariais grūdais ir netgi kitais "Cheerios" grūdais.

cheerios širdies sveikata

Vienintelis populiarus javų, kurių cukraus kiekis yra didesnis nei cheerios širdies sveikata Nut Cheerios", yra vaisių gargždas, pagal Aplinkos darbo grupės analizę, kuri taip pat nustatė, kad viena puodelio javų buvo daugiau cukraus nei trys "Chips Ahoy"! Įdomu, kad "Honey Nut Cheerios" patiekalų dydis skiriasi nuo kitų "Cheerios" grūdų.

Top 10 Worst Foods Doctors Tell You To Eat

Pavyzdžiui, "Original Cheerios" yra vienos puodelio porcijos dydis, tas pats ir "Multi-Grain Cheerios". Jei vis dar būtų, jo cukraus kiekis būtų 11 gramų vienai porcijai. Ieškote sveikų pusryčių alternatyvų?

SUSIJĘS: 5 greito maisto pusryčiai, kurie iš tikrųjų tinka jums, pasak dietologų

Išbandykite šiuos varškės dubenis: Žinoma, per didelis cukraus vartojimas gali turėti didelį poveikį jūsų sveikatai, įskaitant svorio padidėjimą, 2 tipo diabetą ir uždegimą. Amerikos širdies asociacija rekomenduoja valgyti ne daugiau kaip šešis arbatinius šaukštelius pridėto cukraus per dieną 25 gramai cukraus.

Viena "Honey Nut Cheerios" patiekalo jau būtų viršijama trečdalio jūsų dienos cukraus limito.

Straipsniai 14 rūšių vyno gėrėjų, kurie varys jus riešutais Mes juos visus matėme. Tiesą sakant, tam tikru gyvenimo momentu mes buvome jie visi. Šiame pasaulyje nėra vienos vyno gėrėjos asmenybės. Be to, situacijos keičia žmonių sąveiką su vynu. Tačiau mes visi galime sutikti, kad tikrai yra keletas asmenybių, kurios išsiskiria iš minios

General Mills sakė pareiškime Mūsų svetainė "Mes esame pasiryžę gaminti javus, kuriuos mėgstame vartotojai, o ne visi vartotojai nori to paties. Mes gaminame javus įvairiais skoniais, skaidulų kiekiu ir saldumo profiliais, kad vartotojai galėtų pasirinkti, ko jie nori.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug. Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt. Massive Cheerios Challenge!

Ką jūs nenurodėte, kad numeris vienas ingredientas yra avižos. Būtina išskirti vieną ingredientą - cukrus - yra neatsakingas ir nepadeda vartotojams pažvelgti į cheerios širdies sveikata siūlomas mitybą.

cheerios širdies sveikata

Atsiprašome, kol mes einame ir rasime mūsų matavimo puodelį … Ankstesnis Straipsnis.